Weer terug in Tauranga - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ivo Hoeve - WaarBenJij.nu Weer terug in Tauranga - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ivo Hoeve - WaarBenJij.nu

Weer terug in Tauranga

Door: Ivo

Blijf op de hoogte en volg Ivo

23 Juni 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hoi allen,

Wederom een berichtje uit Greerton Tauranga.. Net een weekje in auckland geweest en daar genoten van Nederland-Frankrijk met groepje Brabo's en overige hollanders.

Na weken engels en beetje spaans was het lache, wel weer ff wennen, om weer nederlands te lullen. Vooral de liederen na de overwinning ( oftewel lalalallalalalalalalala en Weeeeeeee gaan naar Wenen toe klonken weer erg vertrouwd). Helaas dat de russen zo verdomde goed speelden ...

Verder goed om weer het vaste groepje wat in hostel in auckland zit te zien en weer even bij te praten en bij te drinken..

Verder nog interview gehad met ander uitzendbureau die dezelfde mooie praatjes en beloftes hadden, maar zie er niet zo snel iets concreets uitkomen.:(

Wilde eigenlijk zondag weer terug naar Tauranga, maar vrijdag belde de zuid-amerikanen van greerton me dat ze in Auckland waren en dat we de volgende dag terug naar Greerton gingen en ze hadden al geregeld dat ik weer in huis kon en weer aan het werk kon in hun groep..

Aangezien Gabi over 4 weken hier is voor een maand :) is het eigenlijk ook wel stukken beter om nu nog even paar weekjes in greerton te gaan prunen, i.p.v. nu met baan te beginnen waarbij ik in augustus waarschijnlijk geen eens vrij kan krijgen..

Al met al relaxt weekje in Auckland gehad en nu weer terug in inmiddels regenachtig Greerton waar vanaf donderdag werk weer gaat beginnen..

Grtz Ivo

  • 17 Juli 2008 - 14:56

    Riejo:

    Ivoooo,
    Alweer een tijdje niet gesproken. Hoe gaat het prunen? Is Gabi er trouwens al.
    Hier gaat alles prima. Vermaak me nog steeds. Dit weekend een groot feest in mijn apartement, omdat mijn huisgenoot eind deze maand vertrekt naar Brazilie. Dus binnenkort ook weer een nieuwe kamergenoot :). Werk nog steeds als milkman, baal er af en toe van. Maar gister weer 320dollar verdiend in 5 uur en dan ben ik weer blij. Heb me ticket naar Bali nog niet geboekt, dus als je nog steeds mee wilt hoor ik het wel. Ben van plan in de week van 21september te vertrekken.
    Veel plezier met Gabi straks. Mzzl Riejo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ivo

On the road

Actief sinds 09 Maart 2008
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 141910

Voorgaande reizen:

07 Januari 2016 - 07 Juni 2016

Fin del mundo

05 Augustus 2015 - 06 September 2015

Business Case Ethiopie

01 Augustus 2014 - 28 Augustus 2014

@ Work in Cambodja

11 April 2013 - 29 Mei 2013

Letsgetspanish

26 Februari 2008 - 01 Maart 2009

Wereldreis deel 2

Landen bezocht: