Living in Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ivo Hoeve - WaarBenJij.nu Living in Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ivo Hoeve - WaarBenJij.nu

Living in Wellington

Door: Ivo

Blijf op de hoogte en volg Ivo

28 September 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hello iedereen,

Laatste bericht is alweer maandje geleden.. Inmiddels is mijn contract met maandje verlengd tot eind oktober en hoop ik op nog langer, maar we bekijken het van maand tot maand om te zien hoeveel werk er is.

Het werk bevalt goed, redelijk druk maar veel vrijheid om audit's van a tot z zelf te doen, dus leerzaam genoeg :)

De laatste keer was net voordat Nikai zou komen en was goed om elkaar weer te zien en om ff ouderwets weekendje bij te praten en paar biertjes te drinken...

Verder doordeweeks beetje voetballen, poker, quiz nights en poolen en dan hopen dat het beetje lekker weer is in het weekend..

Vorig weekend groot feest in Cambridge (Hostel) omdat Pieter en Scully richting zuider-eiland vertrokken.. gezellig en veel gelachen, maar niet zo veel als toen we s'middags met ons gehuurde vierpersoons fiets karretje door de
Mc Drive gingen :)

Je had er waarschijnlijk bij moeten zijn, maar de tranen kwamen van het lachen ( filmpje is 3 minuten, maar op waarben jij kan helaas maar 1 minuutje/ waarschijnlijk komt hele filmpje op you tube of hyves)

Verder in de weekenden Mnt Victoria bezocht, standaard bezoekjes aan Great India, eindelijk weer heerlijke chicken Tika, en als de zon schijnt beetje chillen op strand..

Filmpje en Foto's komen straks, zo pokertoernooi in Shooters, ff kijken of we weer een bar tab kunnen winnen :)

- Nikki hoe is het om weer thuis te zijn :)
- 6-3 en 6-0 zijn we al kampioen voordat ik terug ben??
- Merlijn hoe was je feest?
- Lyke hoe was je feest?
- Verder nog spannende dingen gebeurd?

O ja bijna vergeten, 2 weken geleden eerste aardbeving gehad :), epicentrum lag niet in Wellington, maar terwijl we wat TV zaten te kijken begon het hele gebouw opeens tien seconden te schudden..

Weer is wat anders :)

Grtz Ivo

• 28 September 2008 - 08:51

Stef An VanHoeve:

fijn tezienen horen dat alles goed gaat.ik duim voor je dat je snel je verlenging voor je baan krijgt.tothorends.

• 28 September 2008 - 11:41

Riejo:

Sorry dat ik je net wakker belde. Wilde je ff spreken over wat dingen. Voornamelijk gewoon ff lullen. Spreek je snel een andere keer wel.

• 29 September 2008 - 11:56

Martin:

Yo Ivo,
    Het moet ondertussen 6 jaar geleden zijn dat we een partijtje voetbal speelden op het strand van ofwel ko pha nghan ofwel ergens in krabee. Je had een puike techniek herinner ik mij, en was vergezeld door twee andere hollandse maatjes -°). Ik volg u avonturen op de voet!

Groeten uit Gent, Belgie

• 02 Oktober 2008 - 17:15

Angelique:

He Ivo,

Effe kort berichtje van mij ik ben tante Joyce is op 30/09 om 2.16 van bevallen van een prachtige dochter van 2700 gr genaamd Shauny Soraya dacht dat je dat wel zou willen weten.

gr Angelique