Amsterdam here I am - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ivo Hoeve - WaarBenJij.nu Amsterdam here I am - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ivo Hoeve - WaarBenJij.nu

Amsterdam here I am

Door: Ivo

Blijf op de hoogte en volg Ivo

03 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Dit bericht is vanuit het aloude altijd regende Amsterdam, het is heerlijk om weer terug te zijn..

Sydney was top, fantastische christmas party op bondi beach en oud en nieuw op milk beach..

Hele zuider-eiland gedaan in 3 weken en met 2 auto's, de eerste huurauto heeft het niet overleefd, wij gelukkig wel.. verdere hoogtepunten.. beklimmen van glacier, kamperen in national park met vuurshow als bonus.. verder millford sound en kayakken op abel tasman national park, whale watching in Kaikoura en goede dagen in christchurch om oude bekenden weer te zien.. en drie keer raden hoe Ri en ik met meer geld in de ochtend terugkwamen dan waarmee we sávonds begonnen.

Na anderhalve week weer even werken in wellington en een beachsoccer toernooi na een onterechte uitschakeling, maar met een 100 dollar bar tab afscheid genomen van Wellington en van de mensen waarmee ik een briljante vier maanden heb gehad..

de laatste weken in Fiji Cava ontdekt, mijn record van in dezelfde zwembroek rondlopen van 3,5 dag in Australia 5 jaar geleden nu gezet op 5 dagen op robinson cruseau eiland, gesnorkeld met haaien en verder weer ontdekt waarom ik een nederland een hangmat op mijn balkon had..

Verder in LA, Universal Studio's en disneyland bezocht.. geen worden kunnen vinden hoe de grand canyon te beschrijven.. En voor de pokeraars in Las Vegas; als AA en KK van 2 naar 15 dollar raisen dan moet je in de big blind dus WEL callen met A2 ruiten, want dan flop je namelijk 345 ruiten en win je de pot van 240 + casino dat 420 dollar betaald voor straight flush, maar ik blijf mezelf voorhouden dat het goede fold was en ik er ooit nog voor beloond zal worden...

Laatste daagjes in London gechild en nu alweer paar dagen in Amsterdam..

Mijn jaar zit er dus op en het is een jaar geweest wat nog vele malen beter is geweest dan ik vooraf had kunnen bedenken, maar het was tijd om weer naar huis te gaan en het voelt op de regen na erg goed om weer thuis te zijn :)

• 03 Maart 2009 - 16:32

Jordy:

Jezus vriend als ik dat allemaal zo lees heb je weer een nare tijd achter de rug haha!
    Top dat je het weer zo goed hebt gehad laat maar horen als je een keer tijd hebt!

groet jordy

• 03 Maart 2009 - 17:57

Jeannette,Olav&Peter:

Jammer dat je weer terug bent... ook voor ons. Kunnen we je verhalen niet meer lezen! Veel succes weer met acclimatiseren ;-)