Kiwi's, kiwi's, kiwi's en nog honderden kiwi's - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ivo Hoeve - WaarBenJij.nu Kiwi's, kiwi's, kiwi's en nog honderden kiwi's - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ivo Hoeve - WaarBenJij.nu

Kiwi's, kiwi's, kiwi's en nog honderden kiwi's

Door: Ivo

Blijf op de hoogte en volg Ivo

21 Mei 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Jaja... het fruitplukken is een weekje onderweg..

Om wachtend op uitzendbureau's die blijven bellen dat ze echt nog aan het zoeken zijn en niet snappen waarom ze nog niets hebben kunnen vinden toch maar even geen geld uit te geven, de bus naar Tauranga genomen; het mekka van de kiwi's...

Inmiddels 3 dagen gewerkt, 3 dagen vrij omdat mijn rechterpols kapot was, weer 1 dagje gewerkt en nu weer een dagje vrij omdat pols wederom weigert.. ( wel al ietsje minder heftig, dus overmorgen denk ik maar weer dagje werken..) Angel, spanjaard heeft zelfde probleem alleen hij kan helaas tractor rijden, dus die kan blijven werken..

Zit hier met 14 anderen in een huis, dus ff wat anders dan hostel, maar wel gezellig(er) omdat je soort van een grote familie bent..

Verder hoopt iedereen na anderhalve week dat het hier weer gaat regenen omdat dan iedereen vrij heeft en niet iedereen gebroken om half tien alweer naar bed gaat..

Verder inmiddels hier mijn eerste gitaarles gehad, en weer wat spaans opgepikt; Meerderheid hier komt uit Zuid-Amerika.. dus het proosten geschied hier middels Salut en quiere fumar betekent dat we s'avonds kou kleumen op terras om weer wat nicotine binnen te krijgen en af te tikken in een cennicero (of je dit ook zo schrijft is me nog niet duidelijk)

Ondanks dat het hier gezellig is hoop ik toch dat uitzendbureau toch 'snel' met de baan die ik zocht op de proppen komt.. In ieder geval hier weer even aan het herrinneren hoe hard je soms voor je geld moet werken :)

Grtz Ivo

hablando a el rey de Roma, algen se soma

• 20 Mei 2008 - 22:52

J.zandee@planet.nl:

Al met al klinkt het niet verkeerd, toch?
    Houd vol, er komt vast werk.

Groet,
    Jannemieke

• 21 Mei 2008 - 07:50

Esmeralda:

ben dan maar blij dat je dat niet je hele leven hoeft te doen! dus als je terug komt kunnen we een gitaar concert van je verwachten.hihi geniet er maar van!

• 21 Mei 2008 - 08:11

Stef Van Hoeve:

blijf goed je best doen met gitaar spelen
    dan kan ik de Rai afhuren voor je concert.
    sterkte met je pols.komt alle maal goed

• 21 Mei 2008 - 10:17

Riejo:

Ruilen!!!??? Fucking bananen humpen is fucking zwaar :) Me knie is alweer lekker opgefokt. Vandaag gehoord dat ik begin juni in Brisbane kan beginnen bij een commercial landscape bedrijf. Weet alleen nog niet of ik op kantoor werk of in de tuinen... Ga zaterdag richting Port Douglas, ff een duikje nemen bij de great barrier reef en dan de rest van de week magnetic en fraser island bezoeken en wat er nog meer in de route ligt. En dan hopelijk tot eind september lekker geld verdienen in Brisbane.
    Wel klote van je pols trouwens. Ik kan trouwens ook tractor rijden nu, heb het een aantal keer mogen doen op die verdomde bananenfarm :)
    Laterzz