Bijkomen in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ivo Hoeve - WaarBenJij.nu Bijkomen in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ivo Hoeve - WaarBenJij.nu

Bijkomen in Auckland

Door: Ivo

Blijf op de hoogte en volg Ivo

17 April 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hello iedereen,

Na Hong-Kong is het lichaam nog steeds niet gewent aan normaal ritme.. voor 3'en is de moeheid nog nergens te bekennen.. waardoor opstaan voor 12'en smiddags nog steeds niet gelukt is.. Vanavond maar weer is proberen om vroeger te slapen..

Verder vooral gerelaxed in Auckland en eigenlijk nog niet heel veel van de stad gezien, wat ik prima vind aangezien ik hier nog tijdje wil blijven.

Gister mijn CV naar wat agency's verstuurd en nu even wachten op reacties. Waarschijnlijk morgen ook maar even wat agencys binnenlopen.

Mijn doel voor de eerste week, weer even wennen echt een doel na 7 weken niks te hoeven doen, was mijn engelse CV maken en binnen de gegstelde tijdlimiet gehaald ( je moet weer klein beginnen :))

Doel van deeze week ook alweer gehaald; datum van tickets wijzigen en CV versturen.. Maar denk dat ik er nog eentje doe deze week; om ook maar even de agencys binnen te lopen..

Verder is het aantal bekeken films omhoog geschoten naar boven de 20...

Al met al samenvattend was de eerste anderhalve week samengevat zoveel mogelijk niks doen en was wel even lekker..

Maar hopelijk zo snel mogelijk een baan vinden en dan weer even kijken hoe een normaal ritme ook al weer voelt :)

Helemaal vergeten ik heb zelfs ook al een telefoon gekocht en mijn nummer is (0064) 02102314140

Grtz Ivo

• 18 April 2008 - 07:07

Merlijn:

He man alles oke? Lekker he weer dat 'normale leven'. Hoe is het met die andere twee? Ik heb je telefoonnummer opgeslagen in mijn tel. dus je kunt een telefoontje verwachten. Heb je al een woning gevonden of zit je nog in hostels? Nou ik hoor het wel.
    Laterzz, merlijn

• 22 April 2008 - 19:52

Esmeralda:

nou succes met je normale ritme en dat je snel een leuke baan mag vinden groetjes