Bijkomen op Baga Beach - Reisverslag uit New Delhi, India van Ivo Hoeve - WaarBenJij.nu Bijkomen op Baga Beach - Reisverslag uit New Delhi, India van Ivo Hoeve - WaarBenJij.nu

Bijkomen op Baga Beach

Door: Ivo

Blijf op de hoogte en volg Ivo

23 Maart 2008 | India, New Delhi

Hello iedereen,

Vandaag laatste dagje in onze favoriete strandtent doorgebracht.. T.G.I.F. wat staat voor Thank God It's Friday.. En de week hier was eigenlijk ook gewoon 5 keer vrijdagavond.. En overdag bijkomen aan het strand en af en toe even bodysurfen op de golven, die vandaag op zijn hoogtepunt waren met ongeveer 3 meter; genoeg om na 25 meter in de golf te zitten op het strand aan te spoelen ;)

De zonsondergangen mochten er ook zijn en de zonsopgang hebben we elke dag gemist omdat we of net in bed lagen of hem al gemist hadden..

Al met al een relaxt weekje maar met India heeft het verder weinig te maken en voelt meer als spaanse badplaats, enkel verschil is dat het hier netiets tropischer is.

De eerste 2 nachten in bungalowtje vlak aan strand gezeten, wat erg relax was maar uiteindelijk op zoek gegaan naar iets goedkopers om geld te besparen. En uiteindelijk ook gevonden en p.p. een goede 80 roepie per nacht bespaart of tewel 1,3 euro.

Maar daarvoor mochten we wel elke avond bij thuiskomst eerst op jacht naar enkele 5 tot 7 centimeter grote kakkerlakken.. En een iets minder relaxte slaap dan tot nu toe. Want zelfs na het aftapen van elk gat wat in de kamer aanwezig met het ducktape van nikai.. bleven ze tevoorschijn komen..

Riejo had de jackpot toen er eentje uit zijn broek kroop terwijl hij lag te slapen en Nikai binnen een honderdste seconde naast het bed stond..

Verder nog enkele hoogtepunten; Nikai door de gaynominee voor het jaar 2008 in zijn kont geknepen werd in de Mambo's, een van de twee grote discotheken..

Mijn ik denk ongeveer 7 jaar oude witte overhemd ritueelverbrand bij de waterput van ons hostel omdat bleek dat ondanks dat hij er volkomen wit uitzag en zelfs net gewassen was in blacklight bleek dat ie er uitzag alsof ik net van het hostel naar de discotheek over het zandpad gerold was..

De vlucht van Delhi naar Goa was prima alleen mochten we wel twee keer een toestel instappen omdat onze eerste toestel toch niet mocht vertrekken omdat er iets niet bleek te kloppen..

Zometeen nog even begin van Manchester Liverpool zien voordat we vanavond de bus van hier naar Mumbai pakken en het weer wat meer als India zal aanvoelen.

De foto's komen volgende keer...

Grtz Ivo

• 24 Maart 2008 - 07:49

Stef:

wat een leuke beleefenisen voor jullie drieen ik wou dat ik er bij was

• 24 Maart 2008 - 08:06

Peter Olav Jeannette:

.. Tja, en dan zitten wij hier op tweede paasdag heerlijk in de sneeuw!

• 24 Maart 2008 - 12:58

Roy:

Kakkerlakken zoeken elkaar op he!!;-) Nikai heeft ook een lekker kontje natuurlijk!! Ook aan de Long Island Ice Tea gezeten bij TGI's??

• 25 Maart 2008 - 19:53

Lagers:

India kicks ass!! Hoe is de vindaloo voor het ontbijt??

• 25 Maart 2008 - 23:44

Esmeralda:

een spuitbus doet het goed voor de kakerlakken dan komen ze niet meer in de buurt want ze houden niet van de geur even spuiten voor je gaat slapen en jullie kunnen weer een goede nachtrust krijgen!