Overmorgen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ivo Hoeve - WaarBenJij.nu Overmorgen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ivo Hoeve - WaarBenJij.nu

Overmorgen

Door: Ivo

Blijf op de hoogte en volg Ivo

09 April 2013 | Nederland, Amsterdam

Voor de liefhebbers en om te zorgen dat ik weer mooi reisalbum kan bestellen aan het einde van deze reis, ook voor deze korte reis weer updates middels verslagen, foto's en video's.

Donderdag vlieg ik via London en Madrid naar Chili voor 4 weken spaanse les en verblijf bij een Chileens gastgezin, om vervolgens na aankomst van Gabi 3 weken Peru te ontdekken.

Alle voorbereidingen zijn nu bijna gedaan, waarvan onder andere mijn oude camera's weer te voorschijn getoverd. Als mooie bonus zag ik hier de foto's van het laatste deel van de vorige reis met Riejo opstaan.

Dus om alvast in de stemming te komen wat foto en video's van Sydney, zuidereiland Nieuw Zeeland, Grand Canyon en Las Vegas die bij het laatste verslag van de vorige reis hoorde.

Hierdoor nu ook mijn Waar ben jij.nu weer actief, vanavond laatste zaalvoetbal wedstrijd van het seizoen en dan donderdag op weg naar Santiago.

• 10 April 2013 - 11:47

Jeannette Peter Olav:

bueno ... Ivo,

Veel plezier in chili. klinkt goed!

groeten, peter

• 11 April 2013 - 18:10

Rijo:

Kan me die foto in Vegas niet eens herinneren. Wel cool dat je ze weer hebt gevonden.
    Veel plezier de komende weken!!!

• 12 April 2013 - 09:29

Edy :

Dag Ivo, goede reis, veel plezier, behouden terug, tot ziens
    hartelijke groet van
    Edy (Lyke's moeder)